Izan nahi dugun hori, lortu nahi dugun hori, behar dugun hori eskura ez daukagunean hasten gara amesten... beraz amestu dezagun elkarrekin...

2008-06-14

eta aldatu egin da.

Aldatu egin da bizitzaz nuen ikuspuntua. Aldatu egin dira nire baloreak. Aldatu egin dira garrantzitsuak diren gauzak. Aldatu egin dira nire eguneroko jakiak. Aldatu egin dira nire asteburuetako planak. Aldatu dira nire astegunak. Aldatu dira egunak. Aldatu dira gauak. Aldatu dira minak. Aldatu dira irrifarrak. Aldatu dira barreak. Aldatu dira malkoak. Aldatu da nire gorputza. Aldatu dira nire pentsamenduak. Aldatu da etxea. Aldatu da herria. Aldatu da dena.

Aldatu da bizitza. Aldatu naiz ni. Aldatu da dena.

Aldatu da nire bizitza.

Aldatu da osasuna.

Aldatu.

Zaindu.

Sendatu.

1 comentario:

Anónimo dijo...

arropaz ere aldatu izanen duzu ez?...jeje!

bizia aintzinera joaki da ta aldatzeko adin bat ailetzen da, ta bistan da zuri ere ailetu zaizula!

ongi segi bizi berrian!